sherkat 1

تکمیل تیم دفتر جدیدمون؛ چرا به نیروهای جدید نیاز داریم؟

ما در حال گسترش کارمون هستیم و بخش­های جدیدی به شرکت اضافه کردیم. هدف ما پیشرفت کار و همچنین پیشرفت کاری همه همکارامونه. دفتر ما تا چند ماه پیش تو یکی از آپارتمان­های سعادت آباد بود و ما چند ماهه که به دفتر جدیدمون که یه خونه ویلایی قدیمی و با صفا تو خیابون مفتح هستش و فضای بزرگتری داره، اسباب کشی کردیم. حالا شرایط برای این که کارمون رو بزرگتر کنیم و همکارای بیشتری داشته باشیم فراهم شده.

در طراحی فضای دفتر جدید سعی کردیم محیط شادتری داشته باشیم و فضا رو برای کار گروهی ایده­آل کنیم.  محیط کاری ما کاملاً دوستانه­س و همه در کنار هم به پیشرفت کار کمک می کنن؛ برای همین هم دوست داریم همکارای جدیدمون روحیه کار تیمی داشته باشن و بتونیم همین جو دوستانه و شاد رو حفظ کنیم.

همه تلاش ما این بوده که فضای کار خسته و کسل کننده نباشه و همکارامون از چند ساعتی که در روز پیش ما هستن، راضی و خوشحال باشن. تیم ما تیم جوونیه و می خوایم که در کنار هم رشد کنیم. البته شاید گاهی وقتا مجبور باشیم سخت کار کنیم و با سرعت بالا یه پروژه رو تموم کنیم.

حوزه کار ما قبلاً یه این گستردگی نبود و به واردات لوازم ورزشی و توزیع و فروششون محدود می شد ولی حالا هم گستره کالاهای وارداتیمون بیشتر شده هم بخش صادرات و بخش IT  اضافه شده. به همین خاطر حالا نیاز داریم که برای تکمیل تیم دفتر جدید، همکارای بیشتری داشته باشیم. ضمن این که قراره فعالیتمون در زمینه تبلیغات بیشتر بشه و کارمون و کالاهامون رو به دیگران معرفی کنیم.

حرف آخر این که ما از این که با نیروهای مستعد و پرتلاش جوون کار کنیم و بهشون فضای رشد کردن بدیم، خوشحال می شیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

شانزده − 6 =