8120d949-46d9-4ec2-9ad4-7f41dfa359fe

تو بخش IT چه خبره؟!

در راستای گسترش فعالیت­های شرکت، بخش IT به شرکت اضافه شد. حالا ما تو این بخش چی کار می کنیم؟ ما برای کسانی که می خوان کسب و کار اینترنتی داشته باشن و یا کارشون رو در بستر اینترنت به دیگران معرفی کنن، سایت طراحی می کنیم و در زمینه دیجیتال مارکتینگ بهشون کمک می کنیم. طراحی سایت به خودی خود دامنه وسیعی داره که تیم IT ما از طراحی UI گرفته تا کدنویسی های پیشرفته رو ببه بهترین شکل ممکن انجام می ده.

حالا دیگه داشتن وب سایت به یکی از ملزومات اساسی هر کسب و کاری تبدیل شده و ما به کسب و کارها و حتی اشخاص کمک می کنیم که بدون دردسر یک وب سایت کامل و جامع داشته باشن و کارشون رو گسترش بدن و به دیگران معرفی کنن. بخش IT ما با برخورداری از مدیران متخصص و باتجربه و سابقه همکاری با شرکت های بزرگ و شناخته شده، این توانایی رو داره که رضایت مشتری ها رو جلب کنه. حالا که کار ما در زمینه ارائه خدمات IT با استقبال زیادی مواجه شده و میزان تقاضا افزایش پیدا کرده، ما شرایطی فراهم کردیم که نیروهای جدید به تیممون اضافه بشن و به کمک هم بیشتر رشد کنیم.

حتما تا الان متوجه شدین که ما برای تکمیل تیم IT به نیروهای مستعد و خوش ذوق نیاز داریم تا بتونیم کارمون رو گسترش بدیم. ما از کار کردن با نیروهای جوون و مشتاق یادگیری استقبال می کنیم و سعی می کنیم راه رو برای پیشرفت همکارامون باز کنیم. فضای کار، گرم و دوستانه­س و داشتن روحیه کار تیمی تو کار ما حرف اول رو می زنه.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − 3 =