ef1f2b18-900f-44f6-8517-f06d77f9c4dd

تو بخش بازرگانی چی کار می کنیم؟!

ما با داشتن سابقه 15 ساله در زمینه بازرگانی و تامین کالا برای فروشگاه ها، تصمیم گرفتیم که دامنه فعالیتمون رو گسترش بدیم. فعالیت ما در بخش بارزگانی تا کمی قبل تر به واردات، توزیع و پخش کالا محدود می شد. اما چند وقته که در حال مهیا کردن شرایط اولیه هستیم تا کارمون رو گسترش بدیم و وارد عرصه صادرات بشیم. در مورد واردات هم تنوع کالاها رو بیشتر کردیم. ما سال­ها در زمینه واردات لوازم ورزشی فعالیت کردیم و با تجربیاتی که به دست آوردیم تونستیم دسته­بندی های دیگه ای رو مثل کالای دیجیتال و لوازم خانگی رو به کالاهای وارداتیمون اضافه کنیم.

در بخش صادرات هم قصد داریم محصولات گلخانه­ ای مثل صیفی­ جات، گل، پسته و زعفران و همچنین صنایع دستی مثل فرش دستباف رو به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم. زمینه­ های کار برای صادرکردن محصولات ایرانی فراهم شده و به زودی با اضافه شدن همکارایی که بتونن در این راه به ما کمک کنن، صادرات کلید می خوره.

یکی دیگه از فعالیت های ما در این حوزه، تامین کالا برای خرده­ فروش­ها و عمده­ فروش­ها در منطقه خاورمیانه ­س. ما این توانایی رو داریم که در دسته ­بندی های وسیع و متنوعی تامین کننده کالا باشیم و به کسب و کارهای محلی کمک کنیم تا رشد کنن. برای مثال در مورد لوازم ورزشی این امکان رو فراهم کردیم که از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی کالا تهیه کنیم ودر اختیار خرده­فروش­ها بذاریم.  

برای این که بتونیم در حوزه بازرگانی سری تو سرها دربیاریم نیاز به دوستانی داریم که در زمینه فروش، بازاریابی و تبلیغات هم در داخل کشور و هم خارج از مرزها به ما کمک کنن. البته که ما در این زمینه فعالیت­های زیادی داشتیم و در حال حاضر در داخل ایران خرده­ فروشی و عمده ­فروشی انجام می دیم. اما از اونجایی که دایره فعالیت­های بازرگانیمون روز به روز در حال بزرگتر شدنه، لازمه که نیروهای بیشتری داشته باشیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 5 =